Sunday, August 5, 2007

Šikulka

Keď sa vrátili z dovolenky, v schránke bol dopis s oznámením, že prídeme k nim. Chceli sme u nich prenocovať cestou na dovolenku do Chorvátska.

Chladnička prázdna, vyumývaná ešte pred dovolenkou.
Kamoška teda išla poslať muža do Tesca na nákup. Hovori mu

"Drahý v kuchyni máš lístoček s tým čo máš kúpitť ." A odišla čosi robiť.

On sadol do auta, odišiel a za pol hodiny už drnčal telefón...

"Prosim ťa , ako mám kúpiť 250 gramov hladkej múky?"

Namiesto papiera so zoznamom na nákup veľkým ako vráta jej zobral recept na buchtu, ktory mala pložený vedľa počítača. A aj išiel podľa neho nakupovať.


18 comments:

Mr.Wichtig said...

mala si mu poradno vysvetlit a ne spolehat sa na papire! vy ste velice mudre ked chlap neco posere a ked poserete vy o tem nepisete uz! chlap ma robit chlapsku robotu a ne nakupovat!

palculienka said...

ja uz zoznam nàkupov nerobim, lebo drahy aj tak nakùpi, co on uznà za vhodné a prinesie ovela viac, ako je treba :) ked idem nakupovat ja, tak zasa pre zmenu polovicu pozabùdam :)) takze sa doplnujeme :)

sas said...

:)) to je mila historka. chlapi su niekedy aj nechtiac taki zlati v tej svojej uprimnej nevedomosti :))

snehulienka said...

zle citas, mr.wichtig ! islo o muza mojej kamosky :-)

snehulienka said...

palculienka, to sa teda mas :-D niekto si to vie zariadit :-D

snehulienka said...

sasanka som rada ze sa ti pacila. ta uprimna nevedomost ako kedy :-/

S. said...

sweet :) to mi pripomina mojho otca ked ide nakupovat.

pluto said...

no to musel byt roztrzity matematik alebo programator :-D

falosnica said...

no stava sa,ale mohlo mu trknut, ked tam boli kdejake divne gramaze a nie dojst na nieco az pri muke:)ale aj mne sa stali podobne veci:)
ked som bola mala,doniesla som babke namiesto mrkvy petrzlen a pod.

dievčatko s dáždnikom said...

pamätám si, ako som, ako decko chodila do obchodu, zväčša nákup dvoch troch vecí, tak som si cestou opakovala:

maslo- chleba- maslo- chleba-maslo- chleba- maslo-chleba- maslo...

a aj tak som priniesla chleba a mlieko

maminka to nevedela pochopiť :o)

kivi said...

muzi asi nemaju nadanie na nakupy :-D
treba im uplne presne instruktaze dat co sa toho tyka :-D
moj otec vzdy polku veci zabudne kupit aj ked to ma na papiery :-D

motýľ said...

snehulienka, chodim nakupovat dost casto. take veci sa mi nestavaju :))) tak nas nehadz do jedneho vreca.ked nieco v obchode neviem, kludne sa opytam nejakej panej alebo najlepsie nejakej tetusky. vzdy mi ochotne vysvetlili.

snehulienka said...

dakujem za vase reakcie :-D

nigina said...

pobavila som sa u teba :-) bolo to pekne a mile.

Jerry said...

tiez som sa bavila :-D ale mat taku trubu doma to by som nechcela :-D

Jerry said...

ako to mas nastaveny cas? ved je 14:13 popoludnie a tebe to ukazuje od veci a este aj AM :-D

ramon said...

to mas tak - vyhovej babe, vysmeje ta. uz by som nakupovat nesiel keby ma takto vysmiala.

ramon said...

hehe, to bol zart :=)
ale fakt, co mu netrklo, ked tam boli
tie divne gramaze? asi zamilovany :=)